marketing // communicatie // branding // fotografie

Kunstvereniging Diepenheim

Diepenheim is gelegen in het Twentse coulisselandschap tussen eeuwenoude landgoederen en telt ongeveer 2000 inwoners. De locatie, de kwaliteit van het gebodene en de verenigingsstructuur maken Kunstvereniging Diepenheim tot een unieke club. Een plek waar kunstenaars graag komen experimenteren en exposeren. Gerenommeerde curatoren zorgen ervoor dat de Kunstvereniging steeds voorop loopt in de kunstwereld. Kwaliteit en de authentieke sfeer zijn een sterke combinatie.

Ruimtelijke kunst, tekenkunst en buitenkunst
De Kunstvereniging kiest helder voor drie pijlers van de beeldende kunst: ruimtelijke kunst, tekenkunst en ‘buitenkunst’ (landschapskunst en community art).

Met het ritme van de jaargetijden organiseert de Kunstvereniging afwisselend solo- en groepstentoonstellingen. Dit programma wordt gelardeerd met kunstenaarsgesprekken, educatieprojecten en andere activiteiten die de kunst meer ‘onder de mensen’ brengen.

Bron van inspiratie
Je als liefhebber van kunst en cultuur mogen bevinden onder kunstenaars die hier nieuw werk creëren en exposeren is natuurlijk bijzonder inspirerend. Voor de Kunstvereniging ontwikkel en beheer ik de marketing communicatieplanning per tentoonstelling en bijkomende evenementen. Verder heb ik de communicatie verbeterd door grafisch meer duidelijkheid te creëren in de drie pijlers die de Kunstvereniging rijk is. Bijkomende activiteiten zijn het onderhouden van de door mij ontworpen website, social media, nieuwsbrieven en het uitnodigen van de pers.






Recent Portfolios